Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~thuskawa | użytkownik

imię i nazwiskoGabriela adresBiłgoraj zarejestrowany25.02.2007 @17:18:19 ostatnio na stronie15.11.2015 @15:25:57

inna niż Ty

pierwsze zdjecie cyknelam majac niecały rok -było niezłe :D
po amatorsq na serio zajmuje sie zdjeciami od polowy '07 mniej-wiecej.

Chcesz czegoś więcej?
http://akademia-sukcesu.zlotemysli.pl/gabrielago,1/
prosze bardzo

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwthuskawa.fbl.pl
digarty78 komentarze1849 posty na forum4

komputer / sprzęt
Sony H7,

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~123456    24.12.2007 @14:53:05
dzieki wzajemnie
~ali89    24.12.2007 @13:01:48
w sumie ja do konca tez jeszcze go nie rozpracowalem
_______
Bardzo dużo można zauważyć, gdy się patrzy

Albo pijesz albo fotografujesz !!
~ali89    24.12.2007 @13:00:01
hehe h7 rlz
a ostatnia fotke jak zrobilas ?
przerobialas w czyms ;> ?
_______
Bardzo dużo można zauważyć, gdy się patrzy

Albo pijesz albo fotografujesz !!
~uraharu    23.12.2007 @11:56:44
pozwolę sobie poobserwować : )
pozdrawiam i wesołych świąt
_______
Któregoś dnia rzucę to wszystko
I wyjdę rano niby po chleb
~ali89    22.12.2007 @20:42:04
ja chetniej
_______
Bardzo dużo można zauważyć, gdy się patrzy

Albo pijesz albo fotografujesz !!
~ali89    22.12.2007 @20:32:31
zapraszam czesciej
_______
Bardzo dużo można zauważyć, gdy się patrzy

Albo pijesz albo fotografujesz !!
~Positiva    18.12.2007 @19:20:20
thx
~chic4    18.12.2007 @16:28:27
senkju
~Pershing666    17.12.2007 @22:00:23
dziekwoac;]
~Ammie    05.12.2007 @18:24:15
czerwony to rewelacyjny kolor
~uraharu    04.12.2007 @22:25:26
dla mnie technika nie gra dużej roli, bo sam nie potrafię dobrze technicznie robić zdjęcia, jestem amatorem, robię to co lubię po prostu
pozdrawiam
_______
Któregoś dnia rzucę to wszystko
I wyjdę rano niby po chleb
~gipson    25.11.2007 @14:34:15
jeśli jesteś chora i nie możesz wychodzić to nie wróże Ci szybkiego rozwoju.
Tak czy inaczej wracaj do zdrowia o ile... to możliwe. Innymi słowy, złośliwość za złośliwość. Jeśli ktoś nie umie przyjąć krytyki to zawsze się tak kończy. przyzwyczaiłem sie
~elfakir    21.11.2007 @13:58:53
~malagos    21.11.2007 @13:51:04
dzięki za ocenke i komenta
_______
nie dziękuj, OCEŃ!!!.....
....
ale szczerze
~moOnshine    18.09.2007 @21:53:49
czytam czytam co pisze, ale jednak ośmiele się stwierdzić że digart to nie miejsce na takie zdjęcia, choć ostatnimi czasy jest ich tu cała masa
są gusta i guściki, ale o tym się podobno nie rozmawia, więc już nie powiem nic więcej, pozdrawiam
_______
.
~amfik    18.09.2007 @16:42:37
fajna fotka w profiulu
pozdrawiam
~sandra3000    18.09.2007 @16:35:05
ciekawa galeria
_______
Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania. /Wolter/
~maciekz    17.09.2007 @18:59:24
z tym technocznym, to chodzilo mi o to ze w ciemniejszych miejscach skora jest jakby zaszumiona, ale bardzo mi sie zdjecie podoba = bardzo dobre
_______
Mliczenie jest złotem, przemilczenie - trucizną
~schisophrenic    17.09.2007 @17:04:18
zabooojcze profilowe xD pzdr.
_______
na bardzo długiej smyczy...
~vodek4791    08.04.2007 @00:22:47
dziekuje
~123456    02.04.2007 @10:09:11
za to profilowe rewelka
~anuulka    25.02.2007 @19:29:27
ooo :Pmoja thuskawaaaa;p;d sweet
Poprzednia strona 1 ... 7 8 9 10
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt